,
AM860 i AMA860AM860 i AMA860, Scania
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
13:00-52 Wydanie 3 pl AM860 i AMA860 Regulacja kątów kół 1 711 104 Scania CV AB 2002, Sweden Ustawienie kół Ustawienie kół Ustawianie zbieżności kół 1 Zmierz wszystkie kąty kół zgodnie z instrukcją w Podręczniku warsztatowym, grupa 13 Regulacja kątów kół, działanie i opis czynności. Sprawdź, czy wartości pochylenia kół i kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy są w granicach tolerancji, zanim przystąpisz do regulacji zbieżności. W przypadku osi nowszego typu kąt pochylenia kół z prawej i z lewej strony może się różnić. Zapobiega to nierównemu zużywaniu opon wskutek pochylenia nawierzchni drogi. Osie nowszego typu mają ograniczniki skrętu z przodu i z tyłu na osi. Ta sama oś może więc być montowana w pojazdach z kierownicą z prawej i z lewej strony. 2 Scania CV AB 2002, Sweden 13:00-52 Ustawienie kół Wartości kontrolne Min. Nom Maks. Zbieżność kół 0,0 mm/m 1,0 mm/m 2,0 mm/m Kąt pochylenia kół 1 0,0 stopni 0,4 stopni 0,8 stopni Kąt pochylenia kół 2 -0,5 stopni -0,1 stopni 0,3 stopni Kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy 1,5 stopni 2,0 stopni 2,5 stopni Różnica w wyprzedzeniu sworznia zwrotnicy pomiędzy stroną lewą i prawą nie może przekraczać 0,5 stopnia. Kąt pochylenia kół 1 i 2 zależy od typu osi. • Poniższe informacje dotyczą osi starszego typu do numerów podwozi 1841195 i 3531648 włącznie. Kąt pochylenia kół jest jednakowy po obu stronach. Użyj kąta pochylenia kół 1 dla obu stron. • Poniższe informacje dotyczą osi nowszego typu od numerów podwozi 1841196 i 3531649 włącznie. Kąt pochylenia jest różny dla różnych stron pojazdu. Użyj kąta pochylenia kół 1 dla strony z przekładnią kierowniczą. Użyj kąta pochylenia kół 2 dla strony bez przekładni kierowniczej. Mogą zdarzyć się odchylenia od podanych granicznych numerów podwozi. KPI dla kąta pochylenia kół 1 = 5,25 +/- 0,25 stopni KPI dla kąta pochylenia kół 2 = 5,75 +/- 0,25 stopni 13:00-52 Scania CV AB 2002, Sweden 3 [ Pobierz całość w formacie PDF ] |