, ARA860, Scania 

ARA860

ARA860, Scania
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
13:01-52
Wydanie 2
pl
ARA860, kierowana oś wleczona
Regulacja kątów kół i kierunek toczenia
Scania CV AB 2002, Sweden
1 712 911
Spis treści
Spis treści
Przygotowanie do pracy
..................................................................................3
Kierunek toczenia:
Siłownik główny.....................................................4
Siłownik centrujący................................................5
Ustawienie kół
Regulacja zbieżności na osi wleczonej.................6
Wartości kontrolne.................................................7
2
Scania CV AB 2002, Sweden
13:01-52
 Przygotowanie do pracy
Przygotowanie do
pracy
Hydrauliczny układ kierowania osią
wleczoną ARA 860 musi być pełny,
odpowietrzony i pod ciśnieniem. W
wypadku problemów ze zużyciem opon i
kołysaniem, sprawdź ciśnienie i szczelność
układu hydraulicznego. Patrz Podręcznik
Warsztatowy, grupa główna 13, Opis
czynności, kierowana oś wleczona za osią
napędową.
Aby obliczyć odchylenie od toru jazdy dla
osi wleczonej, trzeba zmierzyć i wyregulować
zbieżność/ rozbieżność przedniej osi i osi
wleczonej. Wyreguluj zbieżność lub
rozbieżność na przedniej osi, patrz
Podręcznik warsztatowy, grupa główna13,
Regulacja kątów kół.
1
Umieść tarcze obrotowe pod wszystkimi
kołami kierowanymi.
2
Zamontuj laserowy sprzęt pomiarowy na
przedniej osi i osi wleczonej. Patrz
Podręcznik warsztatowy, grupa
główna13, Zawieszenie skal
pomiarowych, opis czynności, oraz
Regulacja kątów kół, działanie i opis
czynności.
13:01-52
Scania CV AB 2002, Sweden
3
Kierunek toczenia
Kierunek toczenia
Siłownik główny
1
Ustaw przednie koła w położeniu do
jazdy na wprost.
2
Jeśli to konieczne, sprawdź i wyreguluj
wymuszone hydraulicznie położenie
siłownika głównego przy jeździe na
wprost zgodnie z pomiarem kontrolnym
99mm. Wyreguluj kierunek toczenia
zwalniając opaskę przegubu kulowego i
obracając tłoczyskiem. Dokręć opaskę i
sprawdź, czy oś przednia jest w
położeniu do jazdy na wprost.
1
2
Siłownik główny
1
Maks. 31,5 mm
2
Maks. 14 mm
4
Scania CV AB 2002, Sweden
13:01-52
 Kierunek toczenia
Siłownik centrujący
1
Jeśli siłownik centrujący nie jest
uszkodzony, a w układzie panuje
prawidłowe ciśnienie, wymiar kontrolny
położenia centralnego siłownika
centrującego powinien wynosić 186mm.
186
Sprawdź szczelność siłownika
centrującego, jeśli położenie różni się od
wymiaru kontrolnego. Patrz Podręcznik
Warsztatowy, grupa główna 13, Opis
czynności, kierowana oś wleczona za osią
napędową, opis czynności.
1
2
2
Wyreguluj tor toczenia zwalniając
opaskę przegubu kulowego i obracając
tłoczyskiem.
Siłownik centrujący
1
Maks. 31,5 mm
2
Maks. 19 mm
Maksymalne odchylenie od toru
toczenia wynosi 2mm/m.
13:01-52
Scania CV AB 2002, Sweden
5
  [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • dodatni.htw.pl