, ATLANTIS, Solucje do Gier 

ATLANTIS

ATLANTIS, Solucje do Gier
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Atlantis: The Lost TalesCD 1Przybycie do pa�acuMusisz si� uda� do kwatery Kompan�w Kr�lowej (Queen's Companions' quarters). Poka� sw� odznak� wartownikom przy wej�ciu. Przejd� schodami w g�r� na pa�acowy dziedziniec i wespnij si� na schody z lewej strony. Wejd� do komnaty Kompan�w i pogadaj z Agath�.Wkr�tce przyb�d� tu Lascoyt i Meljanz, kt�rzy przynios� wie�ci o znikni�ciu kr�lowej Rhei, przynios� te� rozkazy od ksi�cia ma��onka, pozwalaj�ce na prowadzenie �ledztwa, jedynie cz�onkom jego gwardii. Meljanz rozka�e ci, aby� poda� mu wino. Fruk mu w rz�tak, odm�w, przyjmij za� misj�, kt�r� zleci ci Agatha. Wyjd� z pa�acu i miasta. Wydostawszy si� za jego obr�b, id� do miejsca, gdzie b�dziesz m�g� skr�ci� w prawo i poszukaj rybaka Actyona (znajdziesz go obok �odzi). Poka� mu swoj� odznak�. Rybak przeka�e ci pewn� informacj� i da kolczyk (ear-ring), k�ry znalaz� na miejscu napadu.Gdy wr�cisz do miasta, stra�nicy zaprowadz� ci� do ksi�cia ma��onka Creona.Creon spyta ci�, czy podczas dotychczasowego �ledztwa nie znalaz�e� czego� ciekawego. Odpowiedz, �e nie. Wr�� do siedziby Kompan�w. Pogadaj z Agath�. Psiako��, Ksi��� ma��onek to podejrzany typ, trudno uwierzy� w jego zapewnienia o zaanga�owaniu si� w poszukiwania Kr�lowej. Agatha zach�ci ci�, aby� dowiedzia� si� czego� o pochodzeniu kolczyka (ear-ring). Gdy wyjdziesz z komnaty pogadaj z Garcelosem. Potem id� porozmawia� z Lascoytem w rogu pa�acowego dziedzi�ca. Poka� mu kolczyk. Poruszony twoim odkryciem zaproponuje ci przyst�pienie do spiskowc�w, kt�rzy chc� odszuka� Kr�low�. Spotkaj� si� z tob� w ober�y Pod Czerwonym Kogucikiem (Scarlet Cockerel). Dostaniesz tam figurk� ko�l�cia. Dowiesz si� te�, jak odnale�� sekretne przej�cie, kt�re pozwoli ci dotrze� do "Scarlet Cockerel" bez wiedzy stra�nik�w.Poczekaj, a� Lascoyt zagada stra�nika i przemknij przez drzwi do pa�acu. Ruszaj w kierunku drzwi po lewej (by nie zobaczy� ci� stra�nik w tylnej galerii). Kiedy us�yszysz, �e stra�nik si� poruszy�, wejd� do s�siedniej komnaty (tam gdzie stercza�) i szybko przebiegnij schodkami w lewo i w g�r�.Planetarium w Komnacie LwaNa szczycie schod�w obr�� si� dwukrotnie, a odkryjesz sekret planetarium. Musisz ustawi� odpowiednio s�o�ce, ksi�yc i tr�jk�t, kt�ry przedstawia Atlantyd� (na Ziemi). Przekr�� praw� d�wigni�, by poruszy� ksi�yc i Ziemi�. Kiedy strza�ka pojawi si� na p�ksi�ycu, obr�� s�o�ce lew� d�wigni�, a� wszystkie trzy cia�a si� roz�wietl�. ALTERNATYWE ROZWI�ZANIE: Kliknij 34 razy na g�rnej cz�ci lewej d�wigni i 35 razy na prawej. Otworzy si� paszcza lwa. W�� do niej figurk� ko�l�cia. Otworzy si� sekretne przej�cie, kt�re prowadzi do korytarza, w kt�rym �yje �owca Szczur�w. W�� kolczyk w zamek drzwi. Wejdziesz do niewielkiego pokoiku z oknem. Wyskocz przez okno i opu�� pa�ac.MiastoTrafisz do bocznej alejki. Wejd� po schodach z prawej strony w g�r�. Przejd� obok ogrodu. Skr�� dwa razy w prawo i korzystaj�c ze schod�w wejd� na galeryjk� wok� domku. Przed ober�� �azi jaki� podejrzany typ, kt�remu �le z oczu patrzy. We� doniczk� z kwiatami. Zrzu� j� go�ciowi na �eb. Zejd� na d� i podnie� n� le��cy obok typka. Wejd� do Czerwonego Kogucika...Ober�aPogadaj z Lascoyte'em. Chyba ju� spostrzeg�e�, �e nie jest tak do ko�ca szczery. Trafi�e� jak guano w przer�bel! Kiedy wejdzie Meljanz, wys�uchaj go, obr�� si� szybko w lewo i skocz jak najszybciej na schody, w lewo na g�r� i zn�w w lewo. Przetnij no�em lin� mocuj�c� �yrandol i skocz na Meljanza (to ten z lewej)- spiesz si�, bo stawk� w tej grze jest twoja sk�ra. Jak wybra� cel? Migaj�cym kursorem, kochany - pojawi si� dopiero wtedy, kiedy naprowadzisz go na w�a�ciwego typka.Wyjd� z ober�y w prawo i wiej szybko, bo dostaniesz no�em pod �ebro. W ma�ym ogrodzie, kt�ry niedawno min��e�, czeka na ciebie Agatha. Pogadaj z ni� - zleci ci poszpiegowanie Creona. Hmmm... szpiegowa� w�adc�w to jak poca�owa� lwa - przyjemno�� w�tpliwa, a niebezpiecze�stwo spore. Ale c� robi�? Gdy Agatha sobie p�jdzie, spod daszku na ko�cu ogrodu we� drabin�, postaw j� na �awce, wespnij si� na szczyt muru i przystaw drabin� do okna naprzeciwko. Wr�cisz do pa�acu.Wejd� do korytarza i we� �om. Wr�� do drzwi - nad nimi po lewej zobaczysz nisz�. Rozwal j� �omem i wyjmij figurk� szczura. Przejd� na pocz�tek korytarza i wstaw figurk� w nisz� z lewej strony, na kocich kafelkach. Obr�� si� w prawo i wejd� do komnaty �owcy Szczur�w.Pogadaj z poczciwcem i powiedz mu, �e chcesz ratowa� Kr�low�. Zaproponuje ci gr� - do�� prost�: ty przesuwasz jedn� figurk� o dwa pola, on dwie po jednym. Musisz odnale�� Kr�low� przed nim. �owca Szczur�w powie ci - cho� co prawa w spos�b do�� zagadkowy - jak mo�na pods�uchiwa� rozmowy w sali tronowej.Gdy wygrasz, trafisz do Komnaty Delfina. Przejd� na drogi koniec i pchnij d�oni� gwiazd� w �cianie, nast�pnie z d�oni pos�gu wyci�gnij tr�jz�b i przy jego pomocy wskocz do otworu w suficie. Pods�uchasz rozmow� Creona z arcykap�anem S�o�ca - Gimbasem; obaj s� nadzwyczaj przystojni. Spiskuj� - co zreszt� podejrzewa�e� od pocz�tku - poniewa� chc� w�adzy, ca�ej w�adzy i tylko w�adzy... Uwi�zili Kr�low� w miejscu zwanym Carbonek. No dobra... po powrocie do Komnaty Delfina w�� tr�jz�b tam, sk�d go wzi��e�, ponownie wci�nij gwiazd� w �cianie, by zamkn�� w�az w sklepieniu i wyjd� przez galeri� - poczekaj, a� stra�nik sobie p�jdzie na g�r� (ruszaj, jak tylko zniknie ci z oczu w przej�ciu z lewej) i wejd� do d�ugiej galerii, przejd� ni� do ko�ca i skr�� schodami w lewo i w g�r�. Trafisz do Biblioteki.BibliotekaPoruszaj si� ostro�nie - ale podejd� do stra�nik�w jak tylko mo�esz najbli�ej (obr�� si� w prawo, dwa razy do przodu, zwrot w lewo i zn�w dwa razy do przodu, potem w prawo, w lewo i pchnij p�ki, by og�uszy� stra�nika). Wyskocz przez okno.L�dujesz w sadzie, gdzie czeka ju� Agatha. Pogadaj z ni� i wypytaj o co si� tylko da. Ogrodnik, pod�y zdrajca, pobiegnie po stra�. Pchnij go no�em, pogadaj z konaj�c� Agath� - niestety zdrajca te� mia� n� - we� od niej bransolet� i wiej przez schodki i zakratowan� bram�, potem w lewo i do ogrodu, w kt�rym ju� raz pos�u�y�e� si� drabin�. Teraz we� j� ponownie i tak jak przedtem dosta� si� do Komnaty Lwa. Przejd� przez sekretne przej�cie. Zatrzymaj si� w po�owie drogi na schodach i poczekaj, a� us�yszysz drugie echo krok�w stra�nika. Ruszaj do przodu, skr�� w prawo i uciekaj przez drzwi naprzeciwko. Jak ju� trafisz na dziedziniec ruszaj przed siebie i skr�� w prawo, i wejd� w drzwi z prawej strony.CD 2Trafisz na wind� obs�ugi. Wejd� do windy i uruchom j�, pokr�caj�c b�bnem. Wyjd� z windy, mostem przejd� na l�dowisko statk�w powietrznych. Statek Hectora, kt�rego kaza�a ci odszuka� Agatha to ten z rysunkiem konika morskiego na dziobie. Wejd� na pok�ad i usi�d� w fotelu. Setha zmorzy sen, z kt�rego obudzi go sam Hector. Przedstaw mu si� pokazuj�c bransolet� Agathy, a zawiezie ci� do Carbonec.CarbonecW puszczy id� przed siebie i skr�� w lewo - do�� szybko powiniene� trafi� na ma�y mostek. Nie w�a� jednak na niego tylko tu� przed nim skr�� w lewo ku jaskini. W jaskini skocz do wody - Seth pop�ynie jak delfin. Po wej�ciu w g��b tunelu trafisz na �amig��wk� (je�li j� rozwi��esz, otworzysz sobie dalsze przej�cie):Drugi kawa�ek z lewej od g�rnego �ba przesu� w d�. �rodkowy g�rny kawa�ek w lewo. Dolny �rodkowy w prawo. �eb w d�. �rodkowy w prawo. I g�rny w lewo - o ile dobrze pami�tam. Wuala, jak mawia� pewien balwierz w P�gowie. Trafisz do kompleksu podziemnej �wi�tyni.Porozmawiaj z kap�ank� i poka� jej god�o Kompan�w Kr�lowej. Otw�rz skrzyni� i we� str�j kap�anki, by si� we� przebra�. We� ze sto�u dzban piwa. Stra�nikowi przy drzwiach zaproponuj napitek i wyjd�. Poszwendaj si� troch� po labiryncie, a je�li zatrzyma ci� jaki� stra�nik, pocz�stuj go piwem. Uwaga! Nie wszyscy daj� si� zjedna� w ten spos�b - stra�nik przy drzwiach celi Kr�lowej to t�py s�u�bista, kt�rego trzeba za�atwi� fortelem. Cela Kr�lowej znajduje si� za do�� rozleg�ym pomieszczeniem z planem labiryntu na posadzce - nie wchod� do niej bezpo�rednio, tylko z boku - od strony wej�cia, sk�d wida� otwart� przestrze�. Pods�uchaj rozmow� opuszczaj�cych cel� Kr�lowej Gimbasa i dow�dcy stra�y, we� le��ce pod �cian� t�gie polano, przejd� do korytarza i walnij stra�nika drewnem w �eb. Ot i ca�y fortel! Otw�rz drzwi i wci�gnij stra�nika do �rodka. Zdejmij z niego uniform. Poka� Kr�lowej sw� odznak� i daj jej str�j kap�anki, sam przebierz si� za stra�nika. Popro� Kr�low�, by zdj�a mask�. Unikaj�c stra�y, wr�� z Kr�low� do kuchni. Pogadaj ze stoj�cym przed ni� stra�nikiem wybieraj�c drug� odpowied�. Wyjd� z kuchni przez komin.Wr�� do pojazdu najkr�tsz� drog� (w lewo, w lewo, prosto, prosto, w prawo i w d�, prosto i przez mostek, prosto, prosto do zakr�tu, w lewo, w prawo, w prawo! Uff!). Pogadaj z Hectorem, potem sprowokuj stra�nik�w pojazdu do po�cigu. Znajd� �cie�k� wiod�c� do jaskini staruchy (gnaj mi�dzy ska�ki, przez wod� w br�d, nawet je�li zobaczysz przed sob� stra�nik�w, nie zra�aj si�, tylko skr�� ostro w prawo i zn�w mi�dzy ska�ki). Potem poczekaj (koniecznie!) a� starucha poprosi ci�, by� otworzy� oczy. Wchod�.Pieczara staruchyPogadaj z babuni�. Da ci dwie zagadki. Ko�a z�bate musisz u�o�y� tak, by po poci�gni�ciu za prawe k�eczko wyda� kurze jajko. W�e i jajka - te drugie musisz pouk�ada� tak, by drogi w��w si� nie przecina�y. Klikaj strza�k� przed �bem ka�dego w�a, wysunie si� z jamy w stron�, gdzie klikn��e�, je�li zechcesz, by si� cofn��, kliknij go w �eb. Rozmieszczenie jajek jest nieistotne. Babunia zleci ci te� pewne zadanie.Wr�� do puszczy - teraz mo�esz ju� �azi� spokojnie, bo stra�nicy dali sobie spok�j. Odszukaj wysokie drzewo na ska�ach - przebiega�e� obok niego uciekaj�c z Kr�low�. Teraz znajdziesz tam �uk. We� go i wr�� przez rzeczk� do brodu. Gdy ju� go pokonasz, skr�� w lewo, ku rzeczce - obok kamienia z wyryt� podobizn� dzika - zanurz �uk w wodzie i wr�� na rozdro�e tu� za brodem. Odw... [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • dodatni.htw.pl