,
AO kartapotrzebucznia 22.03 cAO kartapotrzebucznia 22.03 c, DZIECI ZE SPECYFICZNYMI PROBLEMAMI EDUKACYJNYMI
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
PROPOZYCJA PROGRAMU EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNEGO KARTA INDYWIDUALNYCH POTRZEB UCZNIA* 1. Imię/imiona i nazwisko ucznia ............................................................................................................................................. 2. Nazwa szkoły a. ......................................................................................................................................................................................................... b. ......................................................................................................................................................................................................... c. ......................................................................................................................................................................................................... d. ......................................................................................................................................................................................................... 3. Klasa (zaznacz właściwą klasę krzyżykiem) Rok szkolny Edukacja wczesnoszkolna Klasy IV—VI Gimnazjum Szkoła ponadgimnazjalna I II III I II III I II III I II III 4. Podstawa założenia karty (nazwa dokumentu** i data wydania) .................................................................... ................................................................................................................................................................................................................ ................................................................................................................................................................................................................ ................................................................................................................................................................................................................ 5. Rozpoznanie (informacje z opinii, orzeczenia lub pochodzące z rozpoznania pedagogicznego doko- nanego w szkole) .......................................................................................................................................................................... a. ........................................................................................................................................................................................................... b. ........................................................................................................................................................................................................... c. ............................................................................................................................................................................................................ d. ........................................................................................................................................................................................................... * Przygotowano na podstawie Rozporządznie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie udzielania i organizacji pomocy psycho- logiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach ** Przykładowe dokumenty: opinia PPP, orzeczenie, rozpoznanie pedagogiczne w szkole — nazwa narzędzia, informacje o stanie zdrowia itp. PROPOZYCJA PROGRAMU EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNEGO ZAKRES, W KTóRYm UCZEń WYmAGA POmOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEj Charakterystyka ucznia uwzględniająca trudności i mocne strony* (w momencie zakładania karty) Cele edukacyjne i terapeutyczne** Charakterystyka ucznia uwzględniająca trudności i mocne strony* (w kolejnych latach, jeśli jest taka potrzeba) Cele edukacyjne i terapeutyczne** Charakterystyka ucznia uwzględniająca trudności i mocne strony* (w kolejnych latach, jeśli jest taka potrzeba) Cele edukacyjne i terapeutyczne** Charakterystyka ucznia uwzględniająca trudności i mocne strony* (w kolejnych latach, jeśli jest taka potrzeba) Cele edukacyjne i terapeutyczne** Charakterystyka ucznia uwzględniająca trudności i mocne strony* (w kolejnych latach, jeśli jest taka potrzeba) Cele edukacyjne i terapeutyczne** * Elementy charakterystyki: poziom wiedzy i umiejętności szkolnych, rozwój funkcji percepcyjno-motorycznych, rozwój emocjonalno-społeczny, moty- wacja i inne ** Cele powinny wynikać z trudności i mocnych stron ucznia (trudność: uczeń słabo czyta — cel: usprawnienie techniki czytania; mocna strona: uczeń ładnie rysuje — cel: rozwijanie zdolności plastycznych) PROPOZYCJA PROGRAMU EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNEGO USTALENIA ZESPOŁU REALIZACjA Zalecane formy, sposoby oraz okres udzielenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej* Ustalone przez dyrektora formy, sposoby i okres udzielenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz wymiar godzin ich realizacji Zalecana forma lub sposób Zalecany okres Zatwierdzone do realizacji** Okres Wymiar godzin Osoba odpowiedzialna Osoby uczestniczące w posiedzeniu Zespołu (data i podpisy) Data, podpis dyrektora Zalecane formy, sposoby oraz okres udzielenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej* Ustalone przez dyrektora formy, sposoby i okres udzielenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz wymiar godzin ich realizacji Zalecana forma lub sposób Zalecany okres Zatwierdzone do realizacji** Okres Wymiar godzin Osoba odpowiedzialna Osoby uczestniczące w posiedzeniu Zespołu (data i podpisy) Data, podpis dyrektora Zalecane formy, sposoby oraz okres udzielenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej* Ustalone przez dyrektora formy, sposoby i okres udzielenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz wymiar godzin ich realizacji Zalecana forma lub sposób Zalecany okres Zatwierdzone do realizacji** Okres Wymiar godzin Osoba odpowiedzialna Osoby uczestniczące w posiedzeniu Zespołu (data i podpisy) Data, podpis dyrektora TĘ STRONĘ NALEŻY POWIELAĆ, ZALEŻNIE OD POTRZEB. * Przykładowe formy pomocy: zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, korekcyjno-kompensacyjne, logopedyczne, kółka zainteresowań itp. ** Tak lub nie PROPOZYCJA PROGRAMU EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNEGO OCENA EfEKTYWNOśCI UDZIELONEj POmOCY* Data Realizacja celów i wnioski do dalszej pracy Data Realizacja celów i wnioski do dalszej pracy Data Realizacja celów i wnioski do dalszej pracy Data Realizacja celów i wnioski do dalszej pracy Data Realizacja celów i wnioski do dalszej pracy Data Realizacja celów i wnioski do dalszej pracy * Ocena powinna zawierać odpowiedź, czy postawione cele zostały zrealizowane i w jakim stopniu [ Pobierz całość w formacie PDF ] |
Podobne
|