, AO kartapotrzebucznia 22.03 c, DZIECI ZE SPECYFICZNYMI PROBLEMAMI EDUKACYJNYMI 

AO kartapotrzebucznia 22.03 c

AO kartapotrzebucznia 22.03 c, DZIECI ZE SPECYFICZNYMI PROBLEMAMI EDUKACYJNYMI
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
PROPOZYCJA PROGRAMU EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNEGO
KARTA INDYWIDUALNYCH POTRZEB UCZNIA*
1. Imię/imiona i nazwisko ucznia
.............................................................................................................................................
2. Nazwa szkoły
a.
.........................................................................................................................................................................................................
b.
.........................................................................................................................................................................................................
c.
.........................................................................................................................................................................................................
d.
.........................................................................................................................................................................................................
3. Klasa (zaznacz właściwą klasę krzyżykiem)
Rok
szkolny
Edukacja
wczesnoszkolna
Klasy IV—VI
Gimnazjum
Szkoła
ponadgimnazjalna
I
II
III
I
II
III
I
II
III
I
II
III
4. Podstawa założenia karty (nazwa dokumentu** i data wydania)
....................................................................
................................................................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................................................................
5. Rozpoznanie (informacje z opinii, orzeczenia lub pochodzące z rozpoznania pedagogicznego doko-
nanego w szkole)
..........................................................................................................................................................................
a.
...........................................................................................................................................................................................................
b.
...........................................................................................................................................................................................................
c.
............................................................................................................................................................................................................
d.
...........................................................................................................................................................................................................
* Przygotowano na podstawie Rozporządznie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie udzielania i organizacji pomocy psycho-
logiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach
** Przykładowe dokumenty: opinia PPP, orzeczenie, rozpoznanie pedagogiczne w szkole — nazwa narzędzia, informacje o stanie zdrowia itp.
PROPOZYCJA PROGRAMU EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNEGO
ZAKRES, W KTóRYm UCZEń WYmAGA POmOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEj
Charakterystyka ucznia uwzględniająca
trudności i mocne strony*
(w momencie zakładania karty)
Cele edukacyjne i terapeutyczne**
Charakterystyka ucznia uwzględniająca
trudności i mocne strony*
(w kolejnych latach, jeśli jest taka potrzeba)
Cele edukacyjne i terapeutyczne**
Charakterystyka ucznia uwzględniająca
trudności i mocne strony*
(w kolejnych latach, jeśli jest taka potrzeba)
Cele edukacyjne i terapeutyczne**
Charakterystyka ucznia uwzględniająca
trudności i mocne strony*
(w kolejnych latach, jeśli jest taka potrzeba)
Cele edukacyjne i terapeutyczne**
Charakterystyka ucznia uwzględniająca
trudności i mocne strony*
(w kolejnych latach, jeśli jest taka potrzeba)
Cele edukacyjne i terapeutyczne**
* Elementy charakterystyki: poziom wiedzy i umiejętności szkolnych, rozwój funkcji percepcyjno-motorycznych, rozwój emocjonalno-społeczny, moty-
wacja i inne
** Cele powinny wynikać z trudności i mocnych stron ucznia (trudność: uczeń słabo czyta — cel: usprawnienie techniki czytania; mocna strona: uczeń
ładnie rysuje — cel: rozwijanie zdolności plastycznych)
 PROPOZYCJA PROGRAMU EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNEGO
USTALENIA ZESPOŁU
REALIZACjA
Zalecane formy, sposoby oraz okres udzielenia
pomocy psychologiczno-pedagogicznej*
Ustalone przez dyrektora formy, sposoby i okres
udzielenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej
oraz wymiar godzin ich realizacji
Zalecana forma lub sposób
Zalecany okres
Zatwierdzone
do realizacji**
Okres
Wymiar
godzin
Osoba
odpowiedzialna
Osoby uczestniczące w posiedzeniu Zespołu (data i podpisy)
Data, podpis dyrektora
Zalecane formy, sposoby oraz okres udzielenia
pomocy psychologiczno-pedagogicznej*
Ustalone przez dyrektora formy, sposoby i okres
udzielenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej
oraz wymiar godzin ich realizacji
Zalecana forma lub sposób
Zalecany okres
Zatwierdzone
do realizacji**
Okres
Wymiar
godzin
Osoba
odpowiedzialna
Osoby uczestniczące w posiedzeniu Zespołu (data i podpisy)
Data, podpis dyrektora
Zalecane formy, sposoby oraz okres udzielenia
pomocy psychologiczno-pedagogicznej*
Ustalone przez dyrektora formy, sposoby i okres
udzielenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej
oraz wymiar godzin ich realizacji
Zalecana forma lub sposób
Zalecany okres
Zatwierdzone
do realizacji**
Okres
Wymiar
godzin
Osoba
odpowiedzialna
Osoby uczestniczące w posiedzeniu Zespołu (data i podpisy)
Data, podpis dyrektora
TĘ STRONĘ NALEŻY POWIELAĆ, ZALEŻNIE OD POTRZEB.
* Przykładowe formy pomocy: zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, korekcyjno-kompensacyjne, logopedyczne, kółka zainteresowań itp.
** Tak lub nie
PROPOZYCJA PROGRAMU EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNEGO
OCENA EfEKTYWNOśCI UDZIELONEj POmOCY*
Data
Realizacja celów i wnioski do dalszej pracy
Data
Realizacja celów i wnioski do dalszej pracy
Data
Realizacja celów i wnioski do dalszej pracy
Data
Realizacja celów i wnioski do dalszej pracy
Data
Realizacja celów i wnioski do dalszej pracy
Data
Realizacja celów i wnioski do dalszej pracy
* Ocena powinna zawierać odpowiedź, czy postawione cele zostały zrealizowane i w jakim stopniu
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • dodatni.htw.pl